Ipsos ocupa locul al doilea in topul global al celor mai inovatoare companii de research

03/08/2017, Articole
Rezultatele studiului global GRIT Q1-Q2 2017 plaseaza Ipsos in topul inovatiei. Sondajul se bazeaza pe opiniile clientilor si furnizorilor de research din 74 de tari.

Citeste tot

Ipsos ocupa locul al doilea in topul global al celor mai inovatoare companii de research

Ipsos la ZF Live. Alina Stepan: Consumatorul de astazi este pretentios, stapaneste limbajul de marketing si este interesat de produsele premium

18/07/2017, Interviuri
Alina Stepan, Managing Director Ipsos SEE, vorbeste la ZF Live despre opt tendinte ale consumatorului urban, care in decurs de 3-5 ani vor capata amploare si vor obliga brandurile sa se adapteze acestui nou tip de client

Citeste tot

Ipsos la ZF Live. Alina Stepan: Consumatorul de astazi este pretentios, stapaneste limbajul de marketing si este interesat de produsele premium

Top Cities 2017 - New York pentru afaceri, Paris pentru vacante si Zurich pentru calitatea vietii

13/07/2017, Comunicate presa
Locuitorii din 26 de tari din intreaga lume au fost intrebati care sunt orasele in care le-ar placea cel mai mult sa traiasca, sa faca afaceri si pe care sa le viziteze, avand la dispozitie o lista de 60 de orase de pe intreg globul. Rezultatele celor 3 intrebari au fost agregate apoi pentru a crea Indexul Ipsos Cities.

Citeste tot

Top Cities 2017 - New York pentru afaceri, Paris pentru vacante si Zurich pentru calitatea vietii

Consumatorul roman in 2020 – o privire asupra catorva trenduri emergente

07/07/2017, Articole
Daca facem o radiografie functionala, relatia consumatorului cu brandurile nu s-a schimbat fundamental, acestea din urma avand in continuare rolul de a face cat mai usor procesul decizional: vazut, testat, luat in considerare pentru viitoare experiente, reintors in magazin, recunoscut brandul dupa elemente cheie, reachizitionat. Cu fiecare interactiune, calea devine din ce in ce mai batatorita si nu necesita aproape niciun efort. Si totusi...

Citeste tot

Consumatorul roman in 2020 – o privire asupra catorva trenduri emergente

Comertul online din Romania, intre oportunitate si bariere

06/07/2017, Articole
Aflat in contiua crestere si diversificare, comertul online din Romania dovedeste potential in zone care acum cativa ani pareau complet nisa. In acelasi timp insa, romanii au inca bariere greu de depasit pentru achizitia din mediul online. Intr-un studiu online desfasurat in mai multe tari din regiune, dar avand si un termen de comparatie din Europa de Vest, echipa Ipsos a discutat cu consumatorii despre cum isi fac cumparaturile in mediul online, dar si despre retinerile pe care le au pentru a fi mai activi in acest canal.

Citeste tot

Comertul online din Romania, intre oportunitate si bariere

Cum arata profilul consumatorului roman de HoReCa

06/07/2017, Articole
Obiceiurile si asteptarile in schimbare ale consumatorului roman influenteaza puternic modul cum va evolua piata de HoReCa. In perteneriat cu Trends HRB, echipa Ipsos a urcat pe scena evenimentului Taste Ambassadors pentru a dezvalui profilul consumatorului de HoReCa, in termeni de obiceiuri, criterii de alegere, sensibilitate la pret.

Citeste tot

Cum arata profilul consumatorului roman de HoReCa

Eurofound lansează impreuna cu Ipsos Research cea de-a şasea ediţie a sondajului de evaluare a condiţiilor de muncă din Europa

05/03/2015, Comunicate presa
In februarie 2015, Eurofound a lansat activitatea de teren pentru cel de-al 6-lea Sondaj European privind Condiţiile de Muncă (6EWCS). Pe baza interviurilor cu peste 43.000 de angajati, această cercetare esenţială şi oportună urmăreşte starea actuală a condiţiilor de muncă din Europa, subliniază calitatea muncii şi a ocupaţiilor şi monitorizează tendinţele de schimbare. In Romania initiativa demareaza astazi, 5 martie 2015. Primele constatări din cadrul 6EWCS vor fi prezentate la finalul anului 2015.

Citeste tot

Eurofound lansează impreuna cu Ipsos Research cea de-a şasea ediţie a sondajului de evaluare a condiţiilor de muncă din Europa

In 2014, cifra de afaceri a Ipsos Research Romania a crescut cu 25%

03/02/2015, Comunicate presa
Ipsos Research Romania a incheiat anul 2014 cu o crestere a cifrei de afaceri de 25%*. Este al doilea an consecutiv cu o rata de crestere formata din doua cifre, dupa ce, in 2013, aceasta a fost de +20%.

Citeste tot

In 2014, cifra de afaceri a Ipsos Research Romania a crescut cu 25%

Nous sommes Charlie

08/01/2015, Articole

Citeste tot

Nous sommes Charlie

Despre trenduri - o privire spre 2015

11/12/2014, Articole
In fiecare an, asa cum v-am obisnuit, echipa de cercetare calitativa din Ipsos va pune la curent cu evolutia trendurilor de consum de pe piata romaneasca.

Citeste tot

Despre trenduri - o privire spre 2015

Vinul imbuteliat pierde inca in fata vinului de casa

10/12/2014, Articole
Piata vinului imbuteliat din Romania se loveste inca de dificultatea de a invinge productia de vin in gospodariile proprii, se arata intr-o cercetare reprezentativa la nivel urban realizata de Ipsos Research in aceasta toamna.

Citeste tot

Vinul imbuteliat pierde inca in fata vinului de casa

14 ani de e-commerce in Romania

10/12/2014,
Cele mai bune rezultate sunt atunci când offline-ul şi online-ul lucrează împreună – este concluzia workshop-ului pe e-commerce organizat de Magazinul Progresiv în cadrul evenimentului Trade Round Table - ediţia a 11-a

Citeste tot

14 ani de e-commerce in Romania

Cum decid consumatorii – paradoxul alegerii

10/12/2014, Articole
Dreptul consumatorului la alegere libera a fost exprimat inca din 1962 in Consumer Bill of Rights, alaturi cu dreptul la siguranta, dreptul de a fi informat si dreptul de a fi auzit. “Cum decid consumatorii – Paradoxul Alegerii” este tema prezentarii sustinute de Alina Stepan (Managing Director Ipsos Research) in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de Wall-Street intre 4-6 noiembrie 2014.

Citeste tot

Cum decid consumatorii – paradoxul alegerii

STUDIU: Românii cred că "altcineva", în principal statul, trebuie să le asigure pensii decente

30/09/2014, Comunicate presa
Jumătate din români apreciază că "altcineva" este principalul responsabil pentru a le asigura veniturile de care vor avea nevoie după pensionare, în special statul, fapt ce explică interesul scăzut faţă de sistemul pensiilor private, potrivit unui studiu realizat de Ipsos Research pentru ING Pensii Private

Citeste tot

STUDIU: Românii cred că

91% dintre romani stiu de izbucnirea Ebola si 60% sunt de parere ca autoritatile iau suficiente masuri de precautie ca aceasta boala sa nu afecteze Romania

30/09/2014, Articole
Din ultimul studiu Global @dvisor, dat publicitatii de Ipsos in aceasta saptamana, reiese ca 91% dintre romani au auzit de izbucnirea Ebola in tarile africane

Citeste tot

91% dintre romani stiu de izbucnirea Ebola si 60% sunt de parere ca autoritatile iau suficiente masuri de precautie ca aceasta boala sa nu afecteze Romania

Brandul salveaza o executie slaba, insa o executie buna nu poate salva un brand vulnerabil

08/08/2014, Articole
Ipsos Research a realizat, in parteneriat cu IAA Romania, un studiu cantitativ desfasurat in timpul Campionatului Mondial de fotbal din Brazilia cu privire la eficienta reclamelor difuzate in timpul meciurilor si al emisiunilor sportive dedicate CM 2014. In studiu au fost evaluate 30 de reclame din mai multe industrii, in special FMCG.

Citeste tot

Brandul salveaza o executie slaba, insa o executie buna nu poate salva un brand vulnerabil

Cat de adevarate sunt prejudecatile despre adolescentii romani?

24/07/2014, Articole
Despre adolescentii de astazi se spune ca fug de responsabilitati, ca isi aleg modele lipsite de profunzime si ca nu au valori. Deși lor le este deseori aplicata eticheta de “superficiali”, realitatea este diferita.

Citeste tot

Cat de adevarate sunt prejudecatile despre adolescentii romani?

Exclusiv de 14 iulie: Cum se raporteaza românii la spatiul francez?

17/07/2014,
Cercetare vizand gradul de familiaritate si atitudinea românilor fata de Franta si cultura franceza

Citeste tot

Exclusiv de 14 iulie: Cum se raporteaza românii la spatiul francez?

Cine va castiga Campionatul Mondial de Fotbal FIFA 2014?

20/06/2014, Articole
Opiniile reprezentantilor a 26 de natiuni, puse fata in fata cu pronosticurile unui statistician si cotele unei burse de pariuri.

Citeste tot

Cine va castiga Campionatul Mondial de Fotbal FIFA 2014?

Pentru romani, echipa Braziliei si Coca Cola vor fi castigatoarele Campionatului Mondial de Fotbal

19/06/2014, Comunicate presa
Brazilia este desemnata spontan de unul din trei romani drept viitoare castigatoare a Campionatului Mondial de Fotbal din 2014. Tot spontan, mai mult de 60% din romani asociaza evenimentul sportiv cu Coca Cola, ca principal sponsor.

Citeste tot

Pentru romani, echipa Braziliei si Coca Cola vor fi castigatoarele Campionatului Mondial de Fotbal

EXCLUSIV CM 2014: 35% dintre români se vor uita la meciurile din Brazilia, cei mai mulţi le vor vedea acasă

11/06/2014, Articole
21% dintre români se declară interesaţi de meciurile de la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia, peste media europeană de 15%, iar aproape jumătate din totalul românilor (44%) sunt mai degrabă indiferenţi, declarând ca vor urmări meciurile doar ocazional, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Ipsos.

Citeste tot

EXCLUSIV CM 2014: 35% dintre români se vor uita la meciurile din Brazilia, cei mai mulţi le vor vedea acasă

"In timpul furtunii, unii construiesc ziduri, iar altii mori de vant"

04/06/2014, Interviuri
La aniversarea a 15 ani de Magazinul Progresiv, Alina Stepan priveste schimbarile din ultima decada si jumatate prin ochiul cercetatorului de marketing

Citeste tot

I-am spus „atelier de cercetare si creativitate”

30/05/2014, Articole
Ne gandeam la asta de multa vreme: o ocazie in care sa aducem publicitarii si clientii la aceeasi masa si sa povestim despre ce este si ce nu MAI este eficient in cercetarea pe comunicare.

Citeste tot

I-am spus „atelier de cercetare si creativitate”

Studiu Ipsos: Dupa Grecia, Romania este tara cu cea mai slaba economie din Europa

29/04/2014, Articole
Asistam la sfarsitul optimismului european?

Citeste tot

Studiu Ipsos: Dupa Grecia, Romania este tara cu cea mai slaba economie din Europa

“In love with my mobile” - o perspectiva actuala asupra viitorului cercetarii de piata

18/04/2014, Comunicate presa
Prezentarea realizata de Ipsos Romania pentru Conferinta BAMOR Bulgaria 2014 sub egida ESOMAR

Citeste tot

“In love with my mobile” - o perspectiva actuala asupra viitorului cercetarii de piata

Ipsos Research, partener de cercetare pentru editia 2013-2014 a programului Superbrands Romania

18/04/2014, Articole
Marti, 15 aprilie 2014, compania Ipsos Research a fost invitata sa participe, in calitate de partener de cercetare, la Gala Superbrands - Romania on Stage.

Citeste tot

Ipsos Research, partener de cercetare pentru editia 2013-2014 a programului Superbrands Romania

Despre ce vorbesc romanii: lipsa de bani, produse bio, vacante si coruptie

09/04/2014, Articole
Cele mai dezbatute subiecte de catre romani in 2013 sunt problemele vietii de zi cu zi, respectiv politica, familie si timp liber, potrivit unui studiu realizat de Ipsos Research la finalul anului trecut

Citeste tot

Despre ce vorbesc romanii: lipsa de bani, produse bio, vacante si coruptie

Ipsos Research – desemnata “Promotor al Practicii la „Gala Premiilor Comunitatii de Practica” organizata de Academia de Studii Economice din Bucuresti

02/04/2014, Articole
Ipsos Research a participat joi, 27 martie, in Aula Magna a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, la prima editie a “Galei Premiilor Comunitatii de Practica”.

Citeste tot

Ipsos Research – desemnata “Promotor al Practicii la „Gala Premiilor Comunitatii de Practica” organizata de Academia de Studii Economice din Bucuresti

Ipsos Research - speaker la conferinta BIZ, Fashion for Business 2014

28/03/2014, Articole
Imaginea noastra inseamna un mix de concepte, printre care reputatia, atitudinea, perceptia. Toate acestea, cumulate cu o consecventa a mesajului pe care il transmitem, creaza un ansamblu care ne ajuta sa ne punem in valoare latura profesionala, credibilitatea si brandul personal.

Citeste tot

Ipsos Research - speaker la conferinta BIZ, Fashion for Business 2014

Studiu Ipsos Research: Hartile mentale deconstruiesc modul in care consumatorul se orienteaza in magazin si decide ce sa cumpere

28/03/2014, Articole
Intre 12-14 martie 2014 a avut loc, la Sinaia, cea de-a 14-a editie a Conferintei Progresiv - eveniment de retail si FMCG care aduna la aceiasi masa retaileri, furnizori precum si agentii de cercetare de piata sau alti jucatori importanti din segmentul B2B.

Citeste tot

Studiu Ipsos Research: Hartile mentale deconstruiesc modul in care consumatorul se orienteaza in magazin si decide ce sa cumpere

Ipsos “homeofresearchers.ro” – comunitatea online a consumatorilor experti

24/02/2014, Comunicate presa
Ipsos Research Romania lanseaza cea mai interactiva platforma de cercetare calitativa-cantitativa: homeofresearchers.ro.

Citeste tot

Ipsos “homeofresearchers.ro” – comunitatea online a consumatorilor experti

Numai 13’s norocoase. 13 minute – atat dureaza, in medie, un mic dejun la romani

17/02/2014, Comunicate presa
13 minute in timpul saptamanii si 17 minute in weekend - aceasta este durata medie a unui mic dejun pentru orice roman, arata o cercetare Ipsos Research reprezentativa pentru populatia din mediul urban si rural.

Citeste tot

Numai 13’s norocoase. 13 minute – atat dureaza,  in medie, un mic dejun la romani

Studiu: Romanii nu cunosc caviarul

27/01/2014, Articole
Majoritatea romanilor (87%) nu stiu sa faca diferenta intre caviarul legal si cel ilegal, arata un studiu realizat de compania de cercetare Ipsos, la initiativa WWF-Romania, in vederea promovarii proiectului Life+

Citeste tot

Studiu: Romanii nu cunosc caviarul

In 2013, cifra de afaceri a Ipsos Research Romania a crescut cu 20%

17/01/2014, Comunicate presa
Ipsos Research a incheiat anul 2013 cu o crestere a cifrei de afaceri de 20%. Peste 80% din cifra totala de afaceri provine din studii realizate pentru companii care activeaza pe piata din Romania

Citeste tot

In 2013, cifra de afaceri a Ipsos Research Romania a crescut cu 20%

IPSOS ROMANIA: Obiceiurile de utilizare a internetului mobil in jurul lumii

13/12/2013, Comunicate presa
Studiu global Google – Our mobile planet

Citeste tot

IPSOS ROMANIA: Obiceiurile de utilizare a internetului mobil in jurul lumii

Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

26/11/2013, Evenimente
Experimentare sau disciplina? Inspiratie de moment sau munca sustinuta? Creativitate fara limite sau creativitate pragmatica?

Citeste tot

Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

Andrei Niculae, Ipsos Research: “Oamenii cumpara branduri romanesti pentru ca ele sunt credibile, nu pentru a sustine economia tarii”

06/11/2013, Interviuri
Aparitia unui copil, presiunea psihica si financiara a unui credit contractat recent sau simpla decizie de a imparti apartamentul cu partenerul de viata ne fac sa ne reinventam.

Citeste tot

Andrei Niculae, Ipsos Research: “Oamenii cumpara branduri romanesti pentru ca ele sunt credibile, nu pentru a sustine economia tarii”

Editura Publica si Ipsos Research Romania lanseaza “SEMNALUL si ZGOMOTUL” de Nate Silver

06/11/2013, Comunicate presa
De ce atat de multe predictii dau gres - pe cand altele reusesc

Citeste tot

 Editura Publica si Ipsos Research Romania lanseaza “SEMNALUL si ZGOMOTUL” de Nate Silver

O categorie cu incidenta mare in randul romanilor, subminata insa de autoconsum

25/10/2013, Articole
Circa 95% dintre romanii din mediul urban achizitioneaza produse conservate, potrivit celui mai recent studiu realizat de compania Ipsos Research pentru Magazinul Progresiv.

Citeste tot

O categorie cu incidenta mare in randul romanilor, subminata insa de autoconsum

Ipsos Research Romania – al doilea Centru de Excelenta in Etnografie acreditat Ipsos din lume

09/10/2013, Evenimente
Ipsos Research Romania – al doilea Centru de Excelenta in Etnografie acreditat Ipsos din lume

Citeste tot

Ipsos Research Romania – al doilea Centru de Excelenta in Etnografie acreditat Ipsos din lume

Ipsos Romania lanseaza InnoQuest Tracker

18/09/2013, Comunicate presa
Cum sa maximizati sansele de succes in lansarea unui produs

Citeste tot

Ipsos Romania lanseaza InnoQuest Tracker

Cercetare calitativa: barbatii la cumparaturi

12/09/2013, Evenimente
Andrei Tudose (Client Service Manager, Ipsos Research) a dezvaluit in cadrul Marketing for Men 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow, rezultatele unei cercetari calitative realizate in randul barbatilor. Patru prieteni au primit un buget pentru a organiza o petrecere, urmand ca actiunile lor sa fie apoi analizate in cadrul unui studiu.

Citeste tot

Cercetare calitativa: barbatii la cumparaturi

Cat de motivanta e cercetarea motivationala?

16/07/2013, Evenimente
Cum sa faci ca raportul de segmentare sa nu ramana in sertarul clientului

Citeste tot

Cat de motivanta e cercetarea motivationala?

Ce-si doresc femeile? Control, conectare, experiente, emotie si inspiratie

04/07/2013, Evenimente
“Imi plac lucrurile pufoase si roz si am mereu o sticla de balsam in geanta”, spune Cristina Craciun facand referire la cliseele din comunicarea brandurilor.

Citeste tot

Ce-si doresc femeile? Control, conectare, experiente, emotie si inspiratie

Se da startul celei de-a sasea editii a Programului Superbrand

13/06/2013, Articole
Superbrands Romania lanseaza editia a 6-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor.

Citeste tot

Se da startul celei de-a sasea editii a Programului Superbrand

Ipsos lanseaza pentru piata din Romania ICruise - instrument flexibil de capturare a tendintelor de pe pietele cele mai dinamice ale momentului

03/06/2013, Comunicate presa
Ipsos lanseaza pentru piata din Romania ICruise - instrument flexibil de capturare a tendintelor de pe pietele cele mai dinamice ale momentului

Citeste tot

Ipsos lanseaza pentru piata din Romania ICruise - instrument flexibil de capturare a tendintelor de pe pietele cele mai dinamice ale momentului

Tot ce trebuie sa stiti despre produsele vrac si cumparatorii lor

21/05/2013, Articole
Revenite pe un trend de crestere pe fondul crizei, vracurile s-au dovedit un competitor redutabil pentru produsele ambalate nu doar in magazinele de cartier cu vanzare asistata, ci si in retailul modern unde jucatorii au facut investitii serioase in display-uri moderne pentru acest tip de produse, creand zone dedicate.

Citeste tot

Tot ce trebuie sa stiti despre produsele vrac si cumparatorii lor

Scaderea puterii de cumparare orienteaza consumul de paste catre marcile private

19/02/2013, Articole
Raspund la orice preferinta si se pliaza pe orice fel de buget: pastele fainoase au evoluat pe parcursul istoriei de la „mancarea saracului” la a satisface pana si cele mai rafinate preferinte. In Romania, in momentul de fata, se constata o tendinta in sens invers, de migrare catre produsele simple si ieftine, in special cele vrac si marcile proprii ale retailerilor.

Citeste tot

Scaderea puterii de cumparare orienteaza consumul de paste catre marcile private

Comunicarea integrata - noua realitate a succesului

30/01/2013, Articole
Reclamele TV sunt actorul principal al oricarei campanii de comunicare: fac cunoscuta marca in randul publicului tinta si creeaza o prima legatura emotionala cu aceasta.

Citeste tot

Comunicarea integrata - noua realitate a succesului

Inainte vorbeam din carti, acum vorbim din reclame

19/11/2012, Articole
Romanii sunt din ce in ce mai deschisi la reclame, iar asa cum reiese din raspunsurile lor apreciaza si retin povestile pe care le vad comunicate.

Citeste tot

Inainte vorbeam din carti, acum vorbim din reclame

Cat mai costa un studiu de piata facut in Romania: de la 4.000 de euro pana la peste 100.000 de euro

06/11/2012, Interviuri
Preturile studiilor de piata realizate in Romania incep de la 4.000 de euro si pot depasi 100.000 de euro, potrivit Alinei Stepan, executivul care a preluat in luna iulie conducerea Ipsos Research (fosta Synovate), parte a grupului francez Ipsos - a 3-a cea mai mare companie de cercetare de piata globala.

Citeste tot

Cat mai costa un studiu de piata facut in Romania: de la 4.000 de euro pana la peste 100.000 de euro

Investitia in cunoastere, atuul businessurilor autentice

30/10/2012, Interviuri
Ipsos Romania este o companie specializata in colectarea de date, a carei activitate este impartita intre Ipsos Research (fosta Synovate) si Ipsos Interactive Services – incepand din anul 2000, expertul Grupului in colectarea datelor in mediul online. Echipa locala Ipsos include peste 700 de angajati, o parte in Bucuresti si o alta în Brasov, locuri de unde este coordonata activitatea de cercetare in 14 tari europene, in Statele Unite si Canada.

Citeste tot

Investitia in cunoastere, atuul businessurilor autentice

Divizia de Research a grupului Ipsos isi consolideaza echipa din Romania cu un nou Managing Director

25/09/2012, Comunicate presa
Alina Stepan este noul Managing Director al diviziei de Research Ipsos, in Romania.

Citeste tot

Divizia de Research a grupului Ipsos isi consolideaza echipa din Romania cu un nou Managing Director

Filiala din Romania a grupului Ipsos – Incepand cu 2012, studii complete de cercetare si cea mai mare echipa din piata locala

25/09/2012, Comunicate presa
Incepand cu luna ianuarie 2012, filiala din Romania a grupului Ipsos – a 3-a cea mai mare companie de cercetare de piata la nivel global – ofera clientilor sai servicii complete de cercetare de piata si consultanta specializata in luarea celor mai bune decizii

Citeste tot

Filiala din Romania a grupului Ipsos – Incepand cu 2012, studii complete de cercetare si cea mai mare echipa din piata locala

O categorie care trebuie sa-si demonstreze utilitatea

21/08/2012, Articole
Doar unu din cinci consumatori din mediul urban obisnuieste sa foloseasca dezin­fectantii pentru maini, iar 20% dintre orasenii care nu folosesc acest produs nici macar nu au auzit de aceste produse, arata studiul realizat de compania de cercetare Ipsos Research Romania la solicitarea revistei Magazinul Progresiv.

Citeste tot

O categorie care trebuie sa-si demonstreze utilitatea

Metoda Sudoku: cum generezi rapoarte de o singura pagina plina de insight-uri si planuri de actiuni

21/06/2012, Interviuri
Devenita un standard pentru majoritatea activitatilor de shopper marketing derulate la Ipsos, metoda Sudoku a fost aplicata de Fabio Martins (Global Shopper & Retail Director, Ipsos Global) in tari din SUA, Asia, America Latina si Europa, urmand ca pe 28 iunie sa le fie prezentata, pentru prima oara, marketerilor si oamenilor de research din Romania.

Citeste tot

Metoda Sudoku: cum generezi rapoarte de o singura pagina plina de insight-uri si planuri de actiuni

Pentru consumatori, criteriile de calitate primeaza in fata pretului

24/04/2012, Articole
Iaurtul este produsul preferat al romanilor din categoria lactatelor ultra-proaspete, cu o frecventa medie de consum de aproape zece ori pe luna, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata Ipsos Research, realizat in exclusivitate pentru revista Magazinul Progresiv.

Citeste tot

Pentru consumatori, criteriile de calitate primeaza in fata pretului

Romanii, cei mai nemultumiti angajati

03/10/2008, Articole
Potrivit unui studiu realizat de institutul de cercetare Ipsos Research si compania Accor Services, unul dintre principalii jucatori de pe piata tichetelor de masa, angajatii din Romania nu sunt nici pe departe multumiti la locul de munca. Din cel putin doua motive: salariile pe care le primesc si beneficiile extrasalariale

Citeste tot

Romanii, cei mai nemultumiti angajati

Jumatate dintre romani vor sa-si paraseasca locul de munca

20/06/2007, Articole
Romania are cel mai scazut grad de loialitate fata de locul de munca din Europa

Citeste tot

Jumatate dintre romani vor sa-si paraseasca locul de munca