"In timpul furtunii, unii construiesc ziduri, iar altii mori de vant"

04/06/2014, Interviuri
La aniversarea a 15 ani de Magazinul Progresiv, Alina Stepan priveste schimbarile din ultima decada si jumatate prin ochiul cercetatorului de marketing

Citeste tot

Andrei Niculae, Ipsos Research: “Oamenii cumpara branduri romanesti pentru ca ele sunt credibile, nu pentru a sustine economia tarii”

06/11/2013, Interviuri
Aparitia unui copil, presiunea psihica si financiara a unui credit contractat recent sau simpla decizie de a imparti apartamentul cu partenerul de viata ne fac sa ne reinventam.

Citeste tot

Andrei Niculae, Ipsos Research: “Oamenii cumpara branduri romanesti pentru ca ele sunt credibile, nu pentru a sustine economia tarii”

Cat mai costa un studiu de piata facut in Romania: de la 4.000 de euro pana la peste 100.000 de euro

06/11/2012, Interviuri
Preturile studiilor de piata realizate in Romania incep de la 4.000 de euro si pot depasi 100.000 de euro, potrivit Alinei Stepan, executivul care a preluat in luna iulie conducerea Ipsos Research (fosta Synovate), parte a grupului francez Ipsos - a 3-a cea mai mare companie de cercetare de piata globala.

Citeste tot

Cat mai costa un studiu de piata facut in Romania: de la 4.000 de euro pana la peste 100.000 de euro

Investitia in cunoastere, atuul businessurilor autentice

30/10/2012, Interviuri
Ipsos Romania este o companie specializata in colectarea de date, a carei activitate este impartita intre Ipsos Research (fosta Synovate) si Ipsos Interactive Services – incepand din anul 2000, expertul Grupului in colectarea datelor in mediul online. Echipa locala Ipsos include peste 700 de angajati, o parte in Bucuresti si o alta în Brasov, locuri de unde este coordonata activitatea de cercetare in 14 tari europene, in Statele Unite si Canada.

Citeste tot

Investitia in cunoastere, atuul businessurilor autentice

Metoda Sudoku: cum generezi rapoarte de o singura pagina plina de insight-uri si planuri de actiuni

21/06/2012, Interviuri
Devenita un standard pentru majoritatea activitatilor de shopper marketing derulate la Ipsos, metoda Sudoku a fost aplicata de Fabio Martins (Global Shopper & Retail Director, Ipsos Global) in tari din SUA, Asia, America Latina si Europa, urmand ca pe 28 iunie sa le fie prezentata, pentru prima oara, marketerilor si oamenilor de research din Romania.

Citeste tot

Metoda Sudoku: cum generezi rapoarte de o singura pagina plina de insight-uri si planuri de actiuni