Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

26/11/2013, Evenimente
Experimentare sau disciplina? Inspiratie de moment sau munca sustinuta? Creativitate fara limite sau creativitate pragmatica?

Citeste tot

Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

Ipsos Research Romania – al doilea Centru de Excelenta in Etnografie acreditat Ipsos din lume

09/10/2013, Evenimente
Ipsos Research Romania – al doilea Centru de Excelenta in Etnografie acreditat Ipsos din lume

Citeste tot

Ipsos Research Romania – al doilea Centru de Excelenta in Etnografie acreditat Ipsos din lume

Cercetare calitativa: barbatii la cumparaturi

12/09/2013, Evenimente
Andrei Tudose (Client Service Manager, Ipsos Research) a dezvaluit in cadrul Marketing for Men 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow, rezultatele unei cercetari calitative realizate in randul barbatilor. Patru prieteni au primit un buget pentru a organiza o petrecere, urmand ca actiunile lor sa fie apoi analizate in cadrul unui studiu.

Citeste tot

Cercetare calitativa: barbatii la cumparaturi

Cat de motivanta e cercetarea motivationala?

16/07/2013, Evenimente
Cum sa faci ca raportul de segmentare sa nu ramana in sertarul clientului

Citeste tot

Cat de motivanta e cercetarea motivationala?

Ce-si doresc femeile? Control, conectare, experiente, emotie si inspiratie

04/07/2013, Evenimente
“Imi plac lucrurile pufoase si roz si am mereu o sticla de balsam in geanta”, spune Cristina Craciun facand referire la cliseele din comunicarea brandurilor.

Citeste tot

Ce-si doresc femeile? Control, conectare, experiente, emotie si inspiratie