Nous sommes Charlie

08/01/2015, Articole

Citeste tot

Nous sommes Charlie

Despre trenduri - o privire spre 2015

11/12/2014, Articole
In fiecare an, asa cum v-am obisnuit, echipa de cercetare calitativa din Ipsos va pune la curent cu evolutia trendurilor de consum de pe piata romaneasca.

Citeste tot

Despre trenduri - o privire spre 2015

Vinul imbuteliat pierde inca in fata vinului de casa

10/12/2014, Articole
Piata vinului imbuteliat din Romania se loveste inca de dificultatea de a invinge productia de vin in gospodariile proprii, se arata intr-o cercetare reprezentativa la nivel urban realizata de Ipsos Research in aceasta toamna.

Citeste tot

Vinul imbuteliat pierde inca in fata vinului de casa

Cum decid consumatorii – paradoxul alegerii

10/12/2014, Articole
Dreptul consumatorului la alegere libera a fost exprimat inca din 1962 in Consumer Bill of Rights, alaturi cu dreptul la siguranta, dreptul de a fi informat si dreptul de a fi auzit. “Cum decid consumatorii – Paradoxul Alegerii” este tema prezentarii sustinute de Alina Stepan (Managing Director Ipsos Research) in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de Wall-Street intre 4-6 noiembrie 2014.

Citeste tot

Cum decid consumatorii – paradoxul alegerii

91% dintre romani stiu de izbucnirea Ebola si 60% sunt de parere ca autoritatile iau suficiente masuri de precautie ca aceasta boala sa nu afecteze Romania

30/09/2014, Articole
Din ultimul studiu Global @dvisor, dat publicitatii de Ipsos in aceasta saptamana, reiese ca 91% dintre romani au auzit de izbucnirea Ebola in tarile africane

Citeste tot

91% dintre romani stiu de izbucnirea Ebola si 60% sunt de parere ca autoritatile iau suficiente masuri de precautie ca aceasta boala sa nu afecteze Romania

Brandul salveaza o executie slaba, insa o executie buna nu poate salva un brand vulnerabil

08/08/2014, Articole
Ipsos Research a realizat, in parteneriat cu IAA Romania, un studiu cantitativ desfasurat in timpul Campionatului Mondial de fotbal din Brazilia cu privire la eficienta reclamelor difuzate in timpul meciurilor si al emisiunilor sportive dedicate CM 2014. In studiu au fost evaluate 30 de reclame din mai multe industrii, in special FMCG.

Citeste tot

Brandul salveaza o executie slaba, insa o executie buna nu poate salva un brand vulnerabil

Cat de adevarate sunt prejudecatile despre adolescentii romani?

24/07/2014, Articole
Despre adolescentii de astazi se spune ca fug de responsabilitati, ca isi aleg modele lipsite de profunzime si ca nu au valori. Deși lor le este deseori aplicata eticheta de “superficiali”, realitatea este diferita.

Citeste tot

Cat de adevarate sunt prejudecatile despre adolescentii romani?

Cine va castiga Campionatul Mondial de Fotbal FIFA 2014?

20/06/2014, Articole
Opiniile reprezentantilor a 26 de natiuni, puse fata in fata cu pronosticurile unui statistician si cotele unei burse de pariuri.

Citeste tot

Cine va castiga Campionatul Mondial de Fotbal FIFA 2014?

EXCLUSIV CM 2014: 35% dintre români se vor uita la meciurile din Brazilia, cei mai mulţi le vor vedea acasă

11/06/2014, Articole
21% dintre români se declară interesaţi de meciurile de la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia, peste media europeană de 15%, iar aproape jumătate din totalul românilor (44%) sunt mai degrabă indiferenţi, declarând ca vor urmări meciurile doar ocazional, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Ipsos.

Citeste tot

EXCLUSIV CM 2014: 35% dintre români se vor uita la meciurile din Brazilia, cei mai mulţi le vor vedea acasă

I-am spus „atelier de cercetare si creativitate”

30/05/2014, Articole
Ne gandeam la asta de multa vreme: o ocazie in care sa aducem publicitarii si clientii la aceeasi masa si sa povestim despre ce este si ce nu MAI este eficient in cercetarea pe comunicare.

Citeste tot

I-am spus „atelier de cercetare si creativitate”

Studiu Ipsos: Dupa Grecia, Romania este tara cu cea mai slaba economie din Europa

29/04/2014, Articole
Asistam la sfarsitul optimismului european?

Citeste tot

Studiu Ipsos: Dupa Grecia, Romania este tara cu cea mai slaba economie din Europa

Ipsos Research, partener de cercetare pentru editia 2013-2014 a programului Superbrands Romania

18/04/2014, Articole
Marti, 15 aprilie 2014, compania Ipsos Research a fost invitata sa participe, in calitate de partener de cercetare, la Gala Superbrands - Romania on Stage.

Citeste tot

Ipsos Research, partener de cercetare pentru editia 2013-2014 a programului Superbrands Romania

Despre ce vorbesc romanii: lipsa de bani, produse bio, vacante si coruptie

09/04/2014, Articole
Cele mai dezbatute subiecte de catre romani in 2013 sunt problemele vietii de zi cu zi, respectiv politica, familie si timp liber, potrivit unui studiu realizat de Ipsos Research la finalul anului trecut

Citeste tot

Despre ce vorbesc romanii: lipsa de bani, produse bio, vacante si coruptie

Ipsos Research – desemnata “Promotor al Practicii la „Gala Premiilor Comunitatii de Practica” organizata de Academia de Studii Economice din Bucuresti

02/04/2014, Articole
Ipsos Research a participat joi, 27 martie, in Aula Magna a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, la prima editie a “Galei Premiilor Comunitatii de Practica”.

Citeste tot

Ipsos Research – desemnata “Promotor al Practicii la „Gala Premiilor Comunitatii de Practica” organizata de Academia de Studii Economice din Bucuresti

Ipsos Research - speaker la conferinta BIZ, Fashion for Business 2014

28/03/2014, Articole
Imaginea noastra inseamna un mix de concepte, printre care reputatia, atitudinea, perceptia. Toate acestea, cumulate cu o consecventa a mesajului pe care il transmitem, creaza un ansamblu care ne ajuta sa ne punem in valoare latura profesionala, credibilitatea si brandul personal.

Citeste tot

Ipsos Research - speaker la conferinta BIZ, Fashion for Business 2014

Studiu Ipsos Research: Hartile mentale deconstruiesc modul in care consumatorul se orienteaza in magazin si decide ce sa cumpere

28/03/2014, Articole
Intre 12-14 martie 2014 a avut loc, la Sinaia, cea de-a 14-a editie a Conferintei Progresiv - eveniment de retail si FMCG care aduna la aceiasi masa retaileri, furnizori precum si agentii de cercetare de piata sau alti jucatori importanti din segmentul B2B.

Citeste tot

Studiu Ipsos Research: Hartile mentale deconstruiesc modul in care consumatorul se orienteaza in magazin si decide ce sa cumpere

Studiu: Romanii nu cunosc caviarul

27/01/2014, Articole
Majoritatea romanilor (87%) nu stiu sa faca diferenta intre caviarul legal si cel ilegal, arata un studiu realizat de compania de cercetare Ipsos, la initiativa WWF-Romania, in vederea promovarii proiectului Life+

Citeste tot

Studiu: Romanii nu cunosc caviarul

O categorie cu incidenta mare in randul romanilor, subminata insa de autoconsum

25/10/2013, Articole
Circa 95% dintre romanii din mediul urban achizitioneaza produse conservate, potrivit celui mai recent studiu realizat de compania Ipsos Research pentru Magazinul Progresiv.

Citeste tot

O categorie cu incidenta mare in randul romanilor, subminata insa de autoconsum

Se da startul celei de-a sasea editii a Programului Superbrand

13/06/2013, Articole
Superbrands Romania lanseaza editia a 6-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor.

Citeste tot

Se da startul celei de-a sasea editii a Programului Superbrand

Tot ce trebuie sa stiti despre produsele vrac si cumparatorii lor

21/05/2013, Articole
Revenite pe un trend de crestere pe fondul crizei, vracurile s-au dovedit un competitor redutabil pentru produsele ambalate nu doar in magazinele de cartier cu vanzare asistata, ci si in retailul modern unde jucatorii au facut investitii serioase in display-uri moderne pentru acest tip de produse, creand zone dedicate.

Citeste tot

Tot ce trebuie sa stiti despre produsele vrac si cumparatorii lor

Scaderea puterii de cumparare orienteaza consumul de paste catre marcile private

19/02/2013, Articole
Raspund la orice preferinta si se pliaza pe orice fel de buget: pastele fainoase au evoluat pe parcursul istoriei de la „mancarea saracului” la a satisface pana si cele mai rafinate preferinte. In Romania, in momentul de fata, se constata o tendinta in sens invers, de migrare catre produsele simple si ieftine, in special cele vrac si marcile proprii ale retailerilor.

Citeste tot

Scaderea puterii de cumparare orienteaza consumul de paste catre marcile private

Comunicarea integrata - noua realitate a succesului

30/01/2013, Articole
Reclamele TV sunt actorul principal al oricarei campanii de comunicare: fac cunoscuta marca in randul publicului tinta si creeaza o prima legatura emotionala cu aceasta.

Citeste tot

Comunicarea integrata - noua realitate a succesului

Inainte vorbeam din carti, acum vorbim din reclame

19/11/2012, Articole
Romanii sunt din ce in ce mai deschisi la reclame, iar asa cum reiese din raspunsurile lor apreciaza si retin povestile pe care le vad comunicate.

Citeste tot

Inainte vorbeam din carti, acum vorbim din reclame

O categorie care trebuie sa-si demonstreze utilitatea

21/08/2012, Articole
Doar unu din cinci consumatori din mediul urban obisnuieste sa foloseasca dezin­fectantii pentru maini, iar 20% dintre orasenii care nu folosesc acest produs nici macar nu au auzit de aceste produse, arata studiul realizat de compania de cercetare Ipsos Research Romania la solicitarea revistei Magazinul Progresiv.

Citeste tot

O categorie care trebuie sa-si demonstreze utilitatea

Pentru consumatori, criteriile de calitate primeaza in fata pretului

24/04/2012, Articole
Iaurtul este produsul preferat al romanilor din categoria lactatelor ultra-proaspete, cu o frecventa medie de consum de aproape zece ori pe luna, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata Ipsos Research, realizat in exclusivitate pentru revista Magazinul Progresiv.

Citeste tot

Pentru consumatori, criteriile de calitate primeaza in fata pretului

Romanii, cei mai nemultumiti angajati

03/10/2008, Articole
Potrivit unui studiu realizat de institutul de cercetare Ipsos Research si compania Accor Services, unul dintre principalii jucatori de pe piata tichetelor de masa, angajatii din Romania nu sunt nici pe departe multumiti la locul de munca. Din cel putin doua motive: salariile pe care le primesc si beneficiile extrasalariale

Citeste tot

Romanii, cei mai nemultumiti angajati

Jumatate dintre romani vor sa-si paraseasca locul de munca

20/06/2007, Articole
Romania are cel mai scazut grad de loialitate fata de locul de munca din Europa

Citeste tot

Jumatate dintre romani vor sa-si paraseasca locul de munca