Tot ce trebuie sa stiti despre produsele vrac si cumparatorii lor

21/05/2013, Articole
Revenite pe un trend de crestere pe fondul crizei, vracurile s-au dovedit un competitor redutabil pentru produsele ambalate nu doar in magazinele de cartier cu vanzare asistata, ci si in retailul modern unde jucatorii au facut investitii serioase in display-uri moderne pentru acest tip de produse, creand zone dedicate.
Tot ce trebuie sa stiti despre produsele vrac si cumparatorii lor

Bucuresti, mai 2013. Vanzarile sunt alimentate si de argumente precum pretul avantajos sau faptul ca se poate achizitiona in cantitatea dorita de cumparator. In acest context, nu e de mirare ca in ultimul an nu mai putin de 70% dintre romanii din mediul urban au cumparat astfel de produse, potrivit celui mai recent studiu realizat de compania Ipsos Research Romania pentru Magazinul Progresiv. Cercetarea „Obiceiuri de cumparare la vrac” a fost realizata in luna februarie a acestui an pe un esantion total de 891 de persoane, reprezentativ pentru populatia din mediul urban la nivel de sex, varsta, regiune si marimea localitatii. Culegerea datelor s-a realizat prin metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interviews). Interviurile au avut loc fata-in-fata, la domiciliul respondentilor.

Napolitanele si biscuitii dulci, cea mai mare incidenta de cumparare la vrac


Studiul Ipsos arata ca 7 din 10 romani din mediul urban au cumparat produse vrac in ultimul an, iar, ca tendinta generala,  probabilitatea de a achizitiona astfel de produse este mult mai ridicata in randul femeilor, comparativ cu barbatii. In plus, raspandirea larga a acestui mod de cumparare este confirmata si de faptul ca nu exista diferente semnificative sub niciun aspect demografic intre populatia urbana in intregul sau si segmentul de populatie care cumpara la vrac. [...] (Sursa foto: Magazinulprogresiv.ro) 

Citeste integral rezultatele studiului aici

 

Sursa: Magazinulprogresiv.ro