Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

26/11/2013, Evenimente
Experimentare sau disciplina? Inspiratie de moment sau munca sustinuta? Creativitate fara limite sau creativitate pragmatica?
Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

Bucuresti, 26 noiembrie 2013. Inovatia este un proces complex. La fel sunt si perceptiile despre ea. In functie de oamenii cu care vorbim, ideea de inovatie capata nuante diferite. Pentru experti, inovatia inseamna raspunsul la o nevoie latenta, in timp ce consumatorii de rand se gandesc mai degraba la crearea unor nevoi noi. Vorbim despre adaptare versus inventie.

Disonanta se observa si atunci cand ne intrebam cum se ajunge la o inovatie. Consumatorii vorbesc despre o inspiratie de moment, o scanteie care deschide noi orizonturi, in timp ce expertii vad inovatia mai degraba ca un efort sustinut de adaptare, “reciclare” de idei, reinterpretare si chiar copiere.

Studiul Ipsos Research, realizat in premiera pentru Biz, urmareste sa inteleaga ce inseamna inovatia pentru consumatori, analizeaza daca exista sau nu un decalaj intre ce asteapta oamenii si ce le este oferit in materie de inovatie. Totul ca fundament pentru Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani.


Potrivit acestui studiu, brandurile aflate în fruntea clasamentului sunt Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike si LG. Restul clasamentului il puteti vedea aici

 

Sursa: RevistaBiz.ro