Se da startul celei de-a sasea editii a Programului Superbrand

13/06/2013, Articole
Superbrands Romania lanseaza editia a 6-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor.
Se da startul celei de-a sasea editii a Programului Superbrand

Criteriile de eligibilitate care se aplica in procesul de selectare a brandurilor intrate in cursa pentru statutul de Superbrand sunt reputatie, incredere, calitate si diferentiere pe piata, considerate in toate programele din lume.

S-a constituit Consiliul de onoare Superbrands pentru Romania, alcatuit din 24 de personalitati din mediul de afaceri, profesionisti in management, marketing, comunicare, branding si presa, care au fost invitate sa se alature programului si sa evalueze peste 1.500 de branduri ce vor  intra in faza cercetare de piata, pe baza criteriilor Superbrands. 

Noul partener ales de Superbrands Romania pentru cercetarea de piata este compania Ipsos, filiala locala a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata, care a castigat recent licitatia organizata de Superbrands Romania. (Sursa foto: Intactmediagroup.ro).  

Ipsos va derula pentru Superbrands Romania studiul de piata in urma caruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands in Romania. Primele rezultate ale evolutiei programului  vor fi anuntate in luna iulie 2013, iar rezultatele finale ale cercetarii Superbrands vor fi disponibile in septembrie 2013. [...]

Citeste integral articolul aici

Mai multe detalii despre etapele studiului aici 

 

Sursa: Incomemagazine.ro