O categorie care trebuie sa-si demonstreze utilitatea

21/08/2012, Articole
Doar unu din cinci consumatori din mediul urban obisnuieste sa foloseasca dezin­fectantii pentru maini, iar 20% dintre orasenii care nu folosesc acest produs nici macar nu au auzit de aceste produse, arata studiul realizat de compania de cercetare Ipsos Research Romania la solicitarea revistei Magazinul Progresiv.
O categorie care trebuie sa-si demonstreze utilitatea

Bucuresti, august 2012. Cercetarea mai arata ca principala bariera in calea cresterii categoriei ramane perceptia consumatorilor vizavi de pretul produselor, dar si lipsa de informare privind ocaziile de utilizare. Datele studiului, care a avut drept scop investigarea perceptiilor si obiceiurilor de utilizare ale dezinfectantilor pentru maini, au fost colectate pe parcursul a doua saptamani in luna mai, prin metoda interviurilor fata-in-fata la domiciliul respondentilor. Esantionul a fost alcatuit din 891 de respondenti, femei si barbati cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 de ani, si este reprezentativ la nivel urban.

Pe ultimul loc in topul incidentei produselor pentru igiena mainilor


Sapunul solid este produsul pentru igiena mainilor cu cea mai mare incidenta de utilizare in randul populatiei din mediul urban (87%), in timp ce dezinfectantii pentru maini inregistreaza cea mai scazuta incidenta, de doar 21%. Intre cei doi poli se regasesc sapunul lichid, cu 74%, si servetelele umede, cu 54%. Atunci cand au fost intrebati care sunt motivele pentru care nu obisnuiesc sa foloseasca dezinfectant pentru maini, 37% dintre respondenti au precizat ca acesta  este un produs prea scump, in timp ce un sfert dintre cei intervievati il considera ineficient in curatarea mainilor, iar 20% nici macar nu au auzit de aceasta categorie. [...] (Sursa foto: Magazinulprogresiv.ro)

Citeste integral rezultatele studiului aici



Sursa: Magazinulprogresiv.ro