Numai 13’s norocoase. 13 minute – atat dureaza, in medie, un mic dejun la romani

17/02/2014, Comunicate presa
13 minute in timpul saptamanii si 17 minute in weekend - aceasta este durata medie a unui mic dejun pentru orice roman, arata o cercetare Ipsos Research reprezentativa pentru populatia din mediul urban si rural.
Numai 13’s norocoase. 13 minute – atat dureaza,  in medie, un mic dejun la romani

Bucuresti, 17 februarie 2014. Pe langa obiceiurile de consum pe care studiul si-a propus sa le exploreze - prezentate aici sub forma unui infografic – s-a descoperit si un lucru mai putin asteptat: in general, romanii leaga foarte puternic definitia de „mic dejun” cu ocazia de a manca acasa dimineata.

„O mare surpriza pentru noi a fost faptul ca toate ocaziile de consum matinal „on the go” (de ex. in drum spre serviciu, in mijloace de transport) n-au fost identificate de romani ca reprezentand un mic dejun adevarat si n-au fost catalogate ca atare. Romanii si-au rezolvat astfel sentimentul de vinovatie legat de neglijenta de care dau uneori dovada sau legat de lipsa de timp pentru a lua prima masa a zilei intr-un mod general acceptat ca fiind corect„ a subliniat Crina Petroiu, cercetator in echipa cantitativa Ipsos Research. (Sursa foto: fitkit.me)

 

                        

 

Despre Ipsos Research 

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos - locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing. Compania ofera partenerilor sai solutii complete de cercetare, bazate pe o varietate larga de metodologii. Dintre acestea, cele mai utilizate sunt: interviuri asistate de calculator, comunitati online de consumatori, interviuri la raft, grupuri interactive, sondaje telefonice. Masurarea inovatiei, testarea comunicarii in vederea cresterii eficientei campaniilor offline sau online, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de piete si categorii, consultanta cu privire la strategia marcilor si a cumparatorilor sunt doar cateva din serviciile pe care Ipsos Research le ofera in Romania. 

Companiile de top carora Ipsos le acorda consultanta provin din industrii precum: FMCG, farmaceutica, financiar-bancara, telecomunicatii si servicii.  

La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 86 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti. In prezent, grupul Ipsos numara 16.000 de angajati permanenti si este listat la bursa din Paris.

Mai mult detalii despre Ipsos Research Romania sunt disponibile accesand www.ipsos.com.ro