Ipsos Research - speaker la conferinta BIZ, Fashion for Business 2014

28/03/2014, Articole
Imaginea noastra inseamna un mix de concepte, printre care reputatia, atitudinea, perceptia. Toate acestea, cumulate cu o consecventa a mesajului pe care il transmitem, creaza un ansamblu care ne ajuta sa ne punem in valoare latura profesionala, credibilitatea si brandul personal.
Ipsos Research - speaker la conferinta BIZ, Fashion for Business 2014

Bucuresti, 28 martie 2014.

Joi, 27 martie, echipa Ipsos Research Romania a fost provocata  la o discutie despre atitudine, cat de mult conteaza in business brandul personal, in cadrul primei editii a conferintei Fashion for Business organizata de revista BIZ, in Bucuresti.

Studiul realizat de Ipsos Research s-a desfasurat utilizand comunitatea online a EROI-lor (Elita Respondentilor cu Opinii si Idei) din cadrul platformei Home of Researcher.ro si si-a propus sa afle raspunsul la o serie de intrebari referitoare la modul in care se raporteaza la stil romanii ce lucreaza in corporatii. Cum se pregatesc pentru o zi de serviciu din punct de vedere vestimentar? Care este ultima tinuta purtata la birou? Cum arata un dulap de haine? sau Care este stilul de machiaj adoptat? sunt doar cateva dintre intrebarile la care respondentii au fost provocati sa raspunda.

Loredana Ionel (Head of Business Development) si Carolina Haita (Digital Champion & Community Manager), au povestit audientei de la Fashion for Business ca norma sociala - ceea ce se asteapta ceilalti de la noi intr-o anumita situatie - guverneaza la acest moment modul in care acest segment isi stabileste stilul personal. Pentru romani conteaza mai mult sa fie vazuti bine, decat sa se simta bine in ceea ce poarta. Prin urmare, garderoba lor pentru zona de birou contine acele piese general acceptate ca fiind „potrivite” cum ar fi: camasa alba, fusta conica, sacoul cambrat, costumul clasic. Exista, desigur, si trendsetteri, aceia care au suficienta incredere in sine incat sa isi formeze propriul stil vestimentar si sa-l adopte in orice context social, prin urmare poarta ceea ce-i reprezinta atat in timpul liber, cat si la birou. Pentru acesti oameni vestimentatia este o prelungire a personalitatii lor. Sunt insa putini.

                               

Categoria emergenta la acest moment este a celor care aleg sa dea o nota personala tinutei si aspectului lor, fara insa a se situa in afara standardelor acceptate din punct de vedere social. Concepul este: sa port ceva ce ma reprezinta, dar in acelasi timp, care sa nu-mi impacteze negativ imaginea. Aici intervine educatia, un proces in care este esential sa ghideze si sa inspire oameni care se pricep la asta: consultanti de stil, creatori vestimentari, poate chiar branduri ce-si pot asuma acest rol. De aici si relevanta unui eveniment precum Fashion for Business!

Pentru orice curiozitati legate de ce inseamna stilul pentru corporatistii romani, contactati-ne la: loredana.ionel@ipsos.com

  

                                                

Foto credit: BIZ

 

Despre Ipsos Research 

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos - locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing. Compania ofera partenerilor sai solutii complete de cercetare, bazate pe o varietate larga de metodologii. Dintre acestea, cele mai utilizate sunt: interviuri asistate de calculator, comunitati online de consumatori, interviuri la raft, grupuri interactive, sondaje telefonice. Masurarea inovatiei, testarea comunicarii in vederea cresterii eficientei campaniilor offline sau online, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de piete si categorii, consultanta cu privire la strategia marcilor si a cumparatorilor sunt doar cateva din serviciile pe care Ipsos Research le ofera in Romania. 

Companiile de top carora Ipsos le acorda consultanta provin din industrii precum: FMCG, farmaceutica, financiar-bancara, telecomunicatii si servicii.  

La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 86 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti. In prezent, grupul Ipsos numara 16.000 de angajati permanenti si este listat la bursa din Paris.

Mai mult detalii despre Ipsos Research Romania sunt disponibile accesand www.ipsos.com.ro