Ipsos Research, partener de cercetare pentru editia 2013-2014 a programului Superbrands Romania

18/04/2014, Articole
Marti, 15 aprilie 2014, compania Ipsos Research a fost invitata sa participe, in calitate de partener de cercetare, la Gala Superbrands - Romania on Stage.
Ipsos Research, partener de cercetare pentru editia 2013-2014 a programului Superbrands Romania

Bucuresti, 18 aprilie 2014. 

Ceremonia Superbrands, sustinuta in Bucuresti, a consemnat atat finalizarea editiei 2013/2014 a programului dedicat premierii performantei exceptionale in branding, cat si lansarea celei de-a sase editii a cartii Superbrands pentru Romania.    

Brandurile care au fost considerate eligibile pentru statutul Superbrands au fost desemnate in doua etape: in prima etapa, Consiliul Superbrands, alcatuit din 25 de specialisti in management, marketing, comunicare si branding, a asigurat selectia calitativa a listei de branduri, evaluand 1.395 de branduri din 52 de categorii; etapa a doua, realizata cu sprijinul Ipsos Research, a constat in realizarea unei cercetari cantitative pe un esantion de 1.500 de consumatori romani, reprezentativ la nivel urban, in urma careia au fost evaluate 578 de branduri locale si internationale.

Studiul Ipsos Research a reflectat optiunile consumatorilor romani pentru brandurile eligibile la statutul de Superbrand pe piata locala, Dorian Cazacu, Head of Quantitative Research, reprezentant al companiei Ipsos in cadrul evenimentului, mentionand despre acest studiu:

“Ne onoreaza parteneriatul din cadrul programului Superbrands Romania 2013/2014, precum si invitatia la Gala Superbrands. In viziunea consumatorilor romani, devin Superbrand-uri acele marci care reusesc sa construiasca incredere in randul publicului si sa dea dovada de leadership si dinamism. Pentru respectivele companii, o conditie de succes in domenii din ce in ce mai competitive o reprezinta capacitatea de a anticipa cerintele pietei, de a micsora decalajul dintre realitatile pietei si asteptarile consumatorilor si cumparatorilor.”

‚Äč      

 

 

 

 

 

 

 

Pana la finalul serii, 34 de organizatii din diferite industrii au primit trofeele Superbrands Romania, in prezenta unor reprezentanti de seama ai mediului de afaceri, specialisti in branding, presa de specialitate, alti invitati de onoare din Romania si din Republica Moldova, precum si a personalitatilor care au constituit Consiliul Superbrands al acestei editii.

Mai multe detalii despre programul Superbrands 2013/2014 puteti citi aici.  

Despre Ipsos Research 

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos - locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing. Compania ofera partenerilor sai solutii complete de cercetare, bazate pe o varietate larga de metodologii. Dintre acestea, cele mai utilizate sunt: interviuri asistate de calculator, comunitati online de consumatori, interviuri la raft, grupuri interactive, sondaje telefonice. Masurarea inovatiei, testarea comunicarii in vederea cresterii eficientei campaniilor offline sau online, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de piete si categorii, consultanta cu privire la strategia marcilor si a cumparatorilor sunt doar cateva din serviciile pe care Ipsos Research le ofera in Romania.  

Companiile de top carora Ipsos le acorda consultanta provin din industrii precum: FMCG, farmaceutica, financiar-bancara, telecomunicatii si servicii.  La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 86 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti. In prezent, grupul Ipsos numara 16.000 de angajati permanenti si este listat la bursa din Paris.

Mai mult detalii despre Ipsos Research Romania sunt disponibile accesand www.ipsos.com.ro