Ipsos Research – desemnata “Promotor al Practicii la „Gala Premiilor Comunitatii de Practica” organizata de Academia de Studii Economice din Bucuresti

02/04/2014, Articole
Ipsos Research a participat joi, 27 martie, in Aula Magna a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, la prima editie a “Galei Premiilor Comunitatii de Practica”.
Ipsos Research – desemnata “Promotor al Practicii la „Gala Premiilor Comunitatii de Practica” organizata de Academia de Studii Economice din Bucuresti

Bucuresti, 2 aprilie 2014.  

Partener activ in cadrul proiectului Comunitatea de practica, Ipsos Research contribuie, inca din anul 2012, la cresterea gradului de integrare pe piata fortei de munca a studentilor de la specializarea Marketing oferindu-le acestora posibilitatea implicarii in stagii de formare in cadrul diviziilor sale de Qualitative, Quantitative Research sau de Operations.   

Pentru acest rol dar si pentru proiectele de succes si bune practici din domeniu in care este implicata, Academia de Studii Economice Bucuresti i-a acordat companiei Ipsos Research diploma de excelenta “Promotorii practicii”, recunoastere despre care Alina Stepan (Managing Director, Ipsos Research) spune: “Incurajam colaborarea continua dintre institutiile de invatamant superior din Romania si companiile private. Pentru a ne asigura ca angajam absolventi cu experienta practica, trebuie sa le asiguram acestora posibilitatea de a fi expusi lucrului efectiv intr-o organizatie. Dintre absolventii de acum se aleg leaderii de maine; credem in ideile noi pe care ei le au, in pasiunea si curiozitatea cu care abordeaza proiectele, in spiritul lor creativ si critic. Multumim pentru distinctia primita si vom continua sa fim alaturi de Academia de Studii Economice si de acum inainte.”

Evenimentul a reprezentat o buna ocazie pentru ca specialisti din diferite industrii (cercetare de piata, publicitate, media, relatii publice, comunicatii, retail, financiar-bancar) sa se reuneasca in jurul mediului academic pentru un pas important in ceea ce inseamna comunitatile de practica din Romania.

Pentru mai multe detalii despre acest eveniment, puteti scrie pe adresa raluca.bucur@ipsos.com

 

Despre Ipsos Research 

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos - locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing. Compania ofera partenerilor sai solutii complete de cercetare, bazate pe o varietate larga de metodologii. Dintre acestea, cele mai utilizate sunt: interviuri asistate de calculator, comunitati online de consumatori, interviuri la raft, grupuri interactive, sondaje telefonice. Masurarea inovatiei, testarea comunicarii in vederea cresterii eficientei campaniilor offline sau online, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de piete si categorii, consultanta cu privire la strategia marcilor si a cumparatorilor sunt doar cateva din serviciile pe care Ipsos Research le ofera in Romania.  

Companiile de top carora Ipsos le acorda consultanta provin din industrii precum: FMCG, farmaceutica, financiar-bancara, telecomunicatii si servicii.  La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 86 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti. In prezent, grupul Ipsos numara 16.000 de angajati permanenti si este listat la bursa din Paris.

Mai mult detalii despre Ipsos Research Romania sunt disponibile accesand www.ipsos.com.ro