Ipsos ocupa locul al doilea in topul global al celor mai inovatoare companii de research

03/08/2017, Articole
Rezultatele studiului global GRIT Q1-Q2 2017 plaseaza Ipsos in topul inovatiei. Sondajul se bazeaza pe opiniile clientilor si furnizorilor de research din 74 de tari.
Ipsos ocupa locul al doilea in topul global al celor mai inovatoare companii de research

Pentru al treilea an consecutiv, Ipsos se plaseaza pe a doua pozitie in topul global al celor mai inovatoare companii din domeniul cercetarii de marketing, conform studiului GRIT Q1-Q2 2017 (Greenbook Research Industry Trends).

Studiul se bazeaza pe opiniile a 2.637 de reprezentanti ai companiilor din 74 de tari: 647 clienti si 1.990 furnizori de servicii de cercetare de marketing. 45% din participanti provin din SUA, iar 12% reprezinta companii din Marea Britanie; angajati din România ocupa locul 5 ca numar de raspunsuri oferite in cadrul acestui studiu. Aproape jumatate din respondentii la nivel global lucreaza in domeniul cercetarii de marketing de cel putin 20 de ani.

Beneficiarii studiilor de cercetare considera ca inovatia in acest domeniu se defineste prin utilizarea unor tehnologii care optimizeaza bugetele de research, ofera insight-uri actionabile si de calitate.

Aceasta recunoastere vine in contextul in care compania Ipsos a demarat in 2014 un program global intitulat New Services, care se concentreaza asupra metodelor de cercetare inovatoare, multe dintre ele bazate pe tehnologie de ultima generatie. Printre acestea se numara: realitatea virtuala (VR), cercetarea in mediul online - indiferent de tipul de ecran sau browser (Device Agnostic) - sau pe retelele sociale (Social Business Intelligence), alte aplicatii bazate pe stiintele comportamentale si neurostiinte.