Ipsos la ZF Live. Alina Stepan: Consumatorul de astazi este pretentios, stapaneste limbajul de marketing si este interesat de produsele premium

18/07/2017, Interviuri
Alina Stepan, Managing Director Ipsos SEE, vorbeste la ZF Live despre opt tendinte ale consumatorului urban, care in decurs de 3-5 ani vor capata amploare si vor obliga brandurile sa se adapteze acestui nou tip de client
Ipsos la ZF Live. Alina Stepan: Consumatorul de astazi este pretentios, stapaneste limbajul de marketing si este interesat de produsele premium

"Profilul consumatorului urban se identi­fica astazi cu o persoană educata, care stapaneşte limbajul de marketing, pune accent pe timpul liber si este interesata tot mai mult de pro­du­sele premium", este de parere Alina Ste­pan, Managing Director Ipsos SEE.

„Dacă acum 10-20 de ani premium in­semna ceva care trebuia sa-i epateze pe ceilalţi, acum premium reprezintă produsul simplu, dar care oferă consu­ma­torului calitatea si functio­nali­tatea de care are nevoie“, explica ea.

 

 

Mai jos puteti accesa interviul complet: