Ipsos “homeofresearchers.ro” – comunitatea online a consumatorilor experti

24/02/2014, Comunicate presa
Ipsos Research Romania lanseaza cea mai interactiva platforma de cercetare calitativa-cantitativa: homeofresearchers.ro.
Ipsos “homeofresearchers.ro” – comunitatea online a consumatorilor experti

Bucuresti, 24 februarie 2014. Platforma este ‘acasa’ pentru mai mult de 100 de consumatori experti, selectati dintre cei mai creativi si informati participanti la studiile calitative-cantitative realizate de Ipsos Research in ultimul an. Numele oficial pe care comunitatea consumatorilor nostri experti l-a adoptat este EROI: Elita Respondentilor cu Opinii si Idei. Cercetatorii de la Ipsos si comunitatea EROI-lor propun o noua abordare de cercetare care va ajuta clientii sa obtina profunzimea cu care s-au obisnuit de la cercetarea calitativa, cu beneficiul unui cost si al unui timp de executie scazut.

Platforma poate fi utilizata pentru o gama larga de intrebari si proiecte, de la testarea de stimuli de pe o zi pe alta (concept creativ, identitate vizuala, un nou layout de raft sau category management), pana la idei de inovatie de produs si monitorizarea obiceiurilor de cumparare. Homeofresearchers.ro este o comunitate sindicalizata aparuta din necesitatea de a ne adapta la nevoile si asteptarile clientilor si consumatorilor intr-o lume conectata social, indiferent de domeniul de activitate: FMCG, retail, pharma etc.

Activa din vara anului 2013, platforma a sustinut realizarea mai multor studii ad-hoc. Cel mai recent studiu, realizat de Ipsos Research pentru HBO Romania, a avut ca obiectiv principal evaluarea serialului romanesc productie proprie HBO “Ramai cu mine”. Incantat de aceasta platforma de testare, unul dintre participantii la studiul HBO a spus: «Marturisesc ca este primul sondaj de genul asta la care particip cu entuziasm in fiecare zi. Am mai luat parte la sondaje, insa intrebarile deveneau monotone, ba chiar uneori parca aveau scopul de a te face ca este bine sa consideri cum spun organizatorii si ca orice parere a ta este gresita. Am imbratisat cu drag aceasta idee a platformei Ipsos si sper ca aceasta comunitate sa prospere.»

Pentru mai multe detalii: Carolina Haita, Digital Champion & Community Manager, Ipsos Research Romania, carolina.haita@ipsos.com.