In 2014, cifra de afaceri a Ipsos Research Romania a crescut cu 25%

03/02/2015, Comunicate presa
Ipsos Research Romania a incheiat anul 2014 cu o crestere a cifrei de afaceri de 25%*. Este al doilea an consecutiv cu o rata de crestere formata din doua cifre, dupa ce, in 2013, aceasta a fost de +20%.
In 2014, cifra de afaceri a Ipsos Research Romania a crescut cu 25%

Peste 80% din cifra de afaceri totala provine din studii realizate pentru companii care activeaza pe piata din Romania.

La aceasta crestere au contribuit in special studiile strategice de intelegere a pietei (Censydiam), in crestere cu 50% fata de anul anterior, precum si studiile sociale si de masurare a calitatii vietii (pondere dubla fata de 2013).

Censydiam - probabil cea mai cunoscuta metoda de cercetare motivationala – porneste de la motivatiile fundamental umane din spatele comportamentului de cumparare sau consum si este un instrument indispensabil pentru segmentare, pozitionare, brand stretch, platforme de inovatie si pana la gestiunea portofoliului de marci.

Studiile sociale derulate prin divizia locala Ipsos Observer fac parte din pachetul de proiecte europene pe care Ipsos Research le realizeaza in Romania. Beneficiul imediat al studiilor derulate prin Observer – sociale sau de marketing - il reprezinta diminuarea semnificativa a timpului de realizare a studiilor si livrarea acestora catre client in formate simple si accesibile.

« In 2015, ne propunem sa ramanem la confluenta dintre interesul companiilor si nevoile consumatorilor si sa sprijinim gasirea unui echilibru cat mai bun intre acestea: chestionare mai scurte, experienta cat mai placuta pentru respondenti, un mod prietenos  si accesibil de vizualizare a datelor, concluzii si recomandari cat mai pertinente pentru clientii care ne-au acordat increderea de a le fi parteneri.», a subliniat directorul general al Ipsos Research, Alina Stepan.

Pe langa cresterea semnificativa a cifrei de afaceri, in 2014 Ipsos Research Romania a obtinut acreditarea ISO 9001 de la agentia de audit Lloyds.

Tot anul trecut, Ipsos Research a deschis Centrul Regional Balcanic, prin care coordoneaza studii tip tracker si de testare a comunicarii de brand pentru tarile din zona.

Nu in ultimul rand, in acest an Grupul Ipsos aniverseaza 40 de ani de la infiintarea sa la Paris, la 1 octombrie 1975.