Filiala din Romania a grupului Ipsos – Incepand cu 2012, studii complete de cercetare si cea mai mare echipa din piata locala

25/09/2012, Comunicate presa
Incepand cu luna ianuarie 2012, filiala din Romania a grupului Ipsos – a 3-a cea mai mare companie de cercetare de piata la nivel global – ofera clientilor sai servicii complete de cercetare de piata si consultanta specializata in luarea celor mai bune decizii
Filiala din Romania a grupului Ipsos – Incepand cu 2012, studii complete de cercetare si cea mai mare echipa din piata locala

Bucuresti, 25 septembrie 2012. Ipsos - formata prin achizitia Synovate de catre grupul Ipsos, in luna octombrie a anului trecut - devine, incepand cu luna ianuarie 2012, cea mai mare agentie full service de cercetare din piata locala.

Activitatea Ipsos, in Romania, se imparte intre Ipsos Research (former Synovate) si Ipsos Interactive Services (IIS) - inca din anul 2000, expertul intregului grup Ipsos in realizarea de studii in mediul online.

Ipsos Research (formata prin achizitia de catre grupul Ipsos a Synovate, in luna octombrie 2011), ofera clientilor servicii complete de cercetare de piata prin utilizarea metodologiilor offline (focus grupuri, interviuri acasa la respondent, in magazine sau la sediul companiei s.a.) imbinand cu succes modelele de cercetare Synovate cu cele pentru care Ipsos este recunoscuta pe piata mondiala de market research.

Doar cateva dintre serviciile oferite de Ipsos Research constau din: studii calitative (focus grupuri, interviuri la domiciliu s.a.), studii cantitative (modele de Loyalty, Corporate Reputation, inovatie si Social Media, teste de ambalaj si de produs, studii de pozitionare de marci si portofoliu, Mystery Shopping, studii de segmentare a pietei si a consumatorilor, comportamentul consumatorilor in mediul digital etc.), realizate prin utilizarea unui mix de metode de culegere a datelor (CAPI/CATI/PAPI, CLT, online, mobile s.a.). In plus, in perioada anterioara, Ipsos Research a realizat deja si primele studii cu ajutorul panelului de consumatori din Romania.

Despre colaborarea dintre Ipsos Research si Ipsos Interactive Services (IIS), Alina Stepan - Managing Director spune: «Ne bucuram sa ne numim Ipsos. Nu doar ca acum functionam in acelasi sediu (Sema City) si ne mandrim cu cea mai noua sala de Focus Grup din Bucuresti dar facem parte dintr-o echipa de o dimensiune impresionanta (700 de oameni) care realizeaza studii pe mai multe continente, coordonate din Romania. In plus, lucru care poate este mai putin cunoscut pe piata din Romania, Ipsos este recunoscuta la nivel mondial pentru modele sofisticate de cercetare, care acum sunt disponibile si pentru clientii din Romania. Am inceput deja sa livram rapoarte de cercetare pe baza acestor modele, iar feed-back-ul primit din partea clientilor este foarte bun!»

Ipsos Interactive Services (IIS) se ocupa de explorarea si implementarea de tehnici inovative si interactive de colectare a datelor in mediul online. Printre modulele interactive dezvoltate de companie, si care stau la baza multor produse Ipsos, se numara: Emotitrace, Emotiscape, MagTest, Drawing board sau Ben.

IIS isi desfasoara majoritatea sondajelor online cu respondenti care s-au inscris voluntar in baza de date a companiei pentru a participa regulat la studii. In prezent, panelul IIS cuprinde aproximativ 4.800.000 de respondenti (“panelisti”) in Europa, Americi cat si in zona Asia-Pacific. In Romania, baza de date numara, deaocamdata, mai mult de 30.000 de panelisti si este intr-o continua dezvoltare, panelul fiind deja utilizat pentru mai multi clienti din Romania.

Serviciile oferite de catre Ipsos Interactive Services (IIS) sunt cele de: Project Management, Scripting & Programare de chestionare pentru sondaje online, Sampling, Data processing si Coding. Ipsos Interactive Services (IIS) se preocupa in mod constant de imbunatatirea calitatii si a sistemului de management al securitatii avand certificarile: ISO 9001, ISO/IEC 27001 si standardele ISO 20252. De asemenea, este membra ESOMAR, AIMRI, CASRO, ARF si EFAMRO.

Echipa Ipsos din Romania este formata din peste 700 de specialisti in cercetare de piata (Bucuresti-Brasov) iar anul acesta s-a imbogatit cu expertiza mai multor cercetatori seniori atat pentru studii calitative cat si pentru cele cantitative. Ipsos Romania se ghideaza dupa standarde inalte si lucreaza in colaborare cu echipele sale de specialisti expuse in mod permanent la traininguri de noi solutii inovative de cercetare, cu scopul de oferi clientilor cele mai bune servicii.

Ca urmare a achizitionarii la nivel global a Synovate de catre Grupul Ipsos, oferta Ipsos pentru piata din Romania va reuni atat modelele de cercetare Synovate (Censydiam, Brand Value Creator – model de masurare si de evaluare a brand equity, Loyalty, MarketQuest – evaluarea potentialului unei marci din perspectiva tuturor elementelor de marketing mix, inclusiv a volumului estimat al vanzarii) cat si modelele Ipsos (AdLab si Next Connect - evaluarea reclamelor in mediu offline si online sau InnoQuest - insotire a procesului de inovatie de la etapa de brainstorming la selectarea ideii cu cel mai mare potential).

Comparativ cu alte companii de cercetare de piata locale, Ipsos Romania ofera clientilor sai o puternica expertiza in realizarea de studii in mediul digital, atat pentru Social Spaces, cat si in Mobile Research.

Studiile Ipsos adresate clientii locali vor acoperi simultan si clientii internationali, in cadrul proiectelor multi-country realizate prin reteaua Ipsos.

 

Despre Ipsos

Ipsos este a 3-a cea mai mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata. Compania a fost fondata in anul 1975, la Paris, de catre Didier Truchot si a fost listata la bursa din Paris pentru prima data in anul 1999.

La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 84 de tari, compania operand sondaje – online si offline – pentru mai mult de 5.000 de clienti, in prezent avand 16.000 de angajati permanenti. Activitatea de cercetare de piata a Grupului Ipsos se articuleaza pe sase specializari majore: publicitate, marketing, media, continut si tehnologie, loialitate, calitate si satisfactia consumatorilor (CRM), sondaje de opinie si cercetare sociala, cercetare de management, colectarea si livrarea de date. Cele 6 specializari isi propun o intelegere profunda a brandurilor clientilor nostri, a consumatorilor si a pietei.

Mai mult detalii despre Ipsos pot fi gasite accesand pagina web a grupului: www.ipsos.com.