Eurofound lansează impreuna cu Ipsos Research cea de-a şasea ediţie a sondajului de evaluare a condiţiilor de muncă din Europa

05/03/2015, Comunicate presa
In februarie 2015, Eurofound a lansat activitatea de teren pentru cel de-al 6-lea Sondaj European privind Condiţiile de Muncă (6EWCS). Pe baza interviurilor cu peste 43.000 de angajati, această cercetare esenţială şi oportună urmăreşte starea actuală a condiţiilor de muncă din Europa, subliniază calitatea muncii şi a ocupaţiilor şi monitorizează tendinţele de schimbare. In Romania initiativa demareaza astazi, 5 martie 2015. Primele constatări din cadrul 6EWCS vor fi prezentate la finalul anului 2015.
Eurofound lansează impreuna cu Ipsos Research cea de-a şasea ediţie a sondajului de evaluare a condiţiilor de muncă din Europa

Sondajele europene privind condiţiile de muncă (EWCS) oferă informaţii comparative valoroase şi unice privind condiţiile de muncă, incluzând şi aspecte privind timpul de lucru, sănătatea şi siguranţa în muncă, organizarea muncii, echilibrul muncă-viaţă, pregătirea profesională şi gradul de satisfacţie privind condiţiile de muncă. Scopul de bază este acela de a-i ajuta pe cei care elaborează politici să îmbunătăţească condiţiile generale de viaţă şi de muncă.

Până în prezent, Eurofound a realizat cinci Sondaje europene privind condiţiile de muncă (1991, 1995, 2000, 2005 şi 2010). Cel de-al şaselea val al sondajului va fi realizat pe baza lecţiilor învăţate din cele cinci sondaje anterioare şi va oferi o imagine complexă a tendinţelor aferente locurilor de muncă din Europa în ultimii 25 de ani.

Sondajul oferă lucrătorilor oportunitatea de a-şi face auzite părerile despre starea condiţiilor de muncă cu care se confruntă şi despre modul în care condiţiile de muncă şi calitatea muncii le afectează vieţile.

În colaborare cu Ipsos, Eurofound va intervieva aproximativ 43.000 de lucrători din 35 de ţări europene în perioada februarie-iunie 2015. Interviurile vor fi realizate personal, la locuinţa celui intervievat. Informaţiilor colectate vor fi strict confidenţiale, ceea ce garantează anonimitatea celor intervievaţi. Sondajul va cuprinde un eşantion aleatoriu de persoane cu loc de muncă, care va cuprinde între 1.000 şi 3.300 de persoane din fiecare ţară.

Informaţii suplimentare:

DESPRE EUROFOUND ŞI PARTENERII SĂI

Fundaţia Europeană pentru Îmbunătăţirea Condiţiilor de Viaţă şi Muncă (Eurofound) este un organism tripartit al Uniunii Europene, al cărui rol este acela de a oferi informaţii în domeniul politicilor sociale şi a celor legate de muncă. Eurofound a fost înfiinţată în 1975 prin Regulamentul Consiliului (CEE) Nr. 1365/75.  

Actualizaţi-vă informaţiile de contact şi preferinţele de abonare la Eurofound aici.

Pentru mai multe informaţii despre Eurofound şi activitatea acesteia şi pentru acces gratuit la toate datele şi constatările noastre, vizitaţi site-ul nostru şi urmăriţi-ne pe aceste canale de socializare: Twitter, LinkedIn, Facebook, Google+, YouTube sau Flickr

--

Mai multe informaţii despre Ipsos

Ipsos este o organizaţie de top în domeniul cercetării prin sondaje, cu 16.000 de angajaţi în 87 de ţări şi cu capabilităţi operaţionale globale. Înfiinţată în 1975, aceasta desfăşoare activităţi de cercetare calitativă şi cantitativă într-o gamă extinsă de sectoare, pentru clienţi printre care se numără instituţii ale Uniunii Europene, instituţii financiare internaţionale, Organizaţia Naţiunilor Unite şi agenţiile acesteia, ONG-uri, guverne naţionale şi o gamă largă de organizaţii din sectorul privat. 

În România, Ipsos oferă partenerilor săi soluţii complete de cercetare, bazate pe o varietate largă de metodologii. Măsurarea inovaţiei, testarea comunicării în vederea creşterii eficienţei campaniilor offline sau online, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de pieţe şi categorii, consultanţă cu privire la strategia mărcilor şi a cumpărătorilor sunt doar câteva din serviciile pe care compania le oferă în România.