Divizia de Research a grupului Ipsos isi consolideaza echipa din Romania cu un nou Managing Director

25/09/2012, Comunicate presa
Alina Stepan este noul Managing Director al diviziei de Research Ipsos, in Romania.
Divizia de Research a grupului Ipsos isi consolideaza echipa din Romania cu un nou Managing Director

Bucuresti, 25 septembrie 2012.  Alina Stepan este noul Managing Director al diviziei de Research Ipsos, in Romania.

Alina s-a alaturat echipei Ipsos Research venind din cadrul SAB Miller – Ursus Breweries unde a ocupat functia de Insights Director iar aici va ocupa pozitia de Managing Director coordonand business-ul local Ipsos Research, in Romania.

Cu o experienta de peste 15 ani in industria de research, Alina a lucrat anterior in organizatii precum: Synovate, JTI Romania sau Vodafone unde a ocupat functii de Client Service Manager, Market Intelligence Manager si Strategic Analysis Manager.

Alina a absolvit Facultatea de Sociologie din cadrul Universitatii Bucuresti iar ulterior a urmat o serie de cursuri si specializari in management, strategie de brand, comunicare s.a.

 

Despre Ipsos in Romania

Activitatea Ipsos in Romania se imparte intre Ipsos Research (former Synovate) si Ipsos Interactive Services - inca din anul 2000, expertul intregului grup Ipsos in realizarea de studii in mediul online.

Ipsos Research (formata prin achizitia de catre grupul Ipsos a Synovate, in luna octombrie 2011), ofera clientilor servicii complete de cercetare de piata prin utilizarea metodologiilor offline (focus grupuri, interviuri acasa la respondent, in magazine sau la sediul companiei s.a.) imbinand cu succes modelele de cercetare Synovate cu cele pentru care Ipsos este recunoscuta pe piata mondiala de market research.

Ipsos Interactive Services (IIS) se ocupa de explorarea si implementarea de tehnici inovative si interactive de colectare a datelor in mediul online. In prezent, panelul IIS cuprinde aproximativ 4.800.000 de respondenti (“panelisti”) in Europa, Americi cat si in zona Asia-Pacific. In Romania, baza de date numara, deaocamdata, mai mult de 30.000 de panelisti si este intr-o continua dezvoltare, panelul fiind deja utilizat pentru mai multi clienti din Romania.

In Romania, Ipsos realizeaza studii pentru industriile: FMCG, IT, healthcare, institutii financiar-bancare, telecom si servicii, din portofoliul local al celor doua divizii facand parte clienti locali precum si clienti internationali, veniti prin reteaua Ipsos.

Echipa locala a Ipsos are peste 700 de angajati permanenti care lucreaza in 2 mari orase din tara, Bucuresti si Brasov, iar studiile companiei sunt extinse in peste 14 tari din Europa, plus Statele Unite si Canada, coordonate direct din Bucuresti si Brasov. In anul 2011, Ipsos a atins in Romania o cifra de afaceri de peste 38 milioane de euro.

Despre Ipsos

Ipsos este a 3-a cea mai mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata. Compania a fost fondata in anul 1975, la Paris, de catre Didier Truchot si a fost listata la bursa din Paris pentru prima data in anul 1999. 

La nivel international, Grupul Ipsos este prezent in 84 de tari, compania operand sondaje – online si offline – pentru mai mult de 5.000 de clienti, in prezent avand 16.000 de angajati permanenti. Activitatea de cercetare de piata a Grupului Ipsos se articuleaza pe sase specializari majore: publicitate, marketing, media, continut si tehnologie, loialitate, calitate si satisfactia consumatorilor (CRM), sondaje de opinie si cercetare sociala, cercetare de management, colectarea si livrarea de date. Cele 6 specializari isi propun o intelegere profunda a brandurilor clientilor nostri, a consumatorilor si a pietei.

Clientii Ipsos provin din sectoare precum: servicii financiare, IT&C sau bunuri de larg consum. Mai mult detalii despre Ipsos pot fi gasite accesand pagina web a grupului: www.ipsos.com