Comunicarea integrata - noua realitate a succesului

30/01/2013, Articole
Reclamele TV sunt actorul principal al oricarei campanii de comunicare: fac cunoscuta marca in randul publicului tinta si creeaza o prima legatura emotionala cu aceasta.
Comunicarea integrata - noua realitate a succesului

Bucuresti, ianuarie 2013.  Insa dezvoltarea canalelor alternative, de la reclamele la punctul de vanzare, pana la Internet si aplicatii pentru smartphone ofera o eficienta mult mai mare in comunicare. Si, in plus, o gama mult mai larga de instrumente pentru oamenii de marketing. Nu este suficient sa mizam doar pe unul dintre aceste canale, atrage atentia studiul realizat de Ipsos Reaserch pentru Magazinul Progresiv.

TV reprezinta poarta de intrare a marcilor

Comunicarea TV continua sa aiba cel mai puternic impact asupra deciziilor cumparatorilor. Spoturile TV trezesc interesul pentru utilizarea produsului prin evidentierea caracteristicilor instrinseci ale acestuia (forma, calitate, modalitati de utilizare). Dupa vizionarea acestora, aproape jumatate dintre respondenti au declarat ca vor cumpara cu siguranta produsul promovat.

Personajele, povestea, armonia dintre muzica si imagini creaza o experienta senzoriala completa si raman in memoria consumatorilor. Ele transmit, in egala masura, informatii si emotii.  Respondentii expusi spoturilor video au declarat ca acestea le-au inspirat stari de spirit si emotii pozitive. Ei au remarcat si au apreciat umorul, care a generat nu numai sentimente de buna dispozitie, dar si entuziasm si incredere.

Pe de alta parte, oamenii devin tentati sa afle informatii suplimentare cu privire la marca si au declarat ca vor vizita website-ul dedicat acesteia. Mai mult, ei sunt tentati sa impartaseasca si celorlati aceste sentimente,  o reclama TV de impact fiind de cele mai multe ori transmisa mai departe. Astfel, reclamele TV raman un canal crucial in comunicare. Ele reprezinta de multe ori primul contact intre consumator si marca, conturand prima impresie la nivel emotional. Iar daca o reclama le atrage atentia, ei vor cauta mai multe informatii despre produsul respectiv apeland la alte canale. [...] (Sursa foto: Magazinulprogresiv.ro)    

Citeste integral articolul aici

 

Sursa: Magazinulprogresiv.ro