Ipsos la ZF Live. Alina Stepan: Consumatorul de astazi este pretentios, stapaneste limbajul de marketing si este interesat de produsele premium

18/07/2017, Interviuri
Alina Stepan, Managing Director Ipsos SEE, vorbeste la ZF Live despre opt tendinte ale consumatorului urban, care in decurs de 3-5 ani vor capata amploare si vor obliga brandurile sa se adapteze acestui nou tip de client

Citeste tot

Ipsos la ZF Live. Alina Stepan: Consumatorul de astazi este pretentios, stapaneste limbajul de marketing si este interesat de produsele premium

Top Cities 2017 - New York pentru afaceri, Paris pentru vacante si Zurich pentru calitatea vietii

13/07/2017, Comunicate presa
Locuitorii din 26 de tari din intreaga lume au fost intrebati care sunt orasele in care le-ar placea cel mai mult sa traiasca, sa faca afaceri si pe care sa le viziteze, avand la dispozitie o lista de 60 de orase de pe intreg globul. Rezultatele celor 3 intrebari au fost agregate apoi pentru a crea Indexul Ipsos Cities.

Citeste tot

Top Cities 2017 - New York pentru afaceri, Paris pentru vacante si Zurich pentru calitatea vietii

Consumatorul roman in 2020 – o privire asupra catorva trenduri emergente

07/07/2017, Articole
Daca facem o radiografie functionala, relatia consumatorului cu brandurile nu s-a schimbat fundamental, acestea din urma avand in continuare rolul de a face cat mai usor procesul decizional: vazut, testat, luat in considerare pentru viitoare experiente, reintors in magazin, recunoscut brandul dupa elemente cheie, reachizitionat. Cu fiecare interactiune, calea devine din ce in ce mai batatorita si nu necesita aproape niciun efort. Si totusi...

Citeste tot

Consumatorul roman in 2020 – o privire asupra catorva trenduri emergente

Cum arata profilul consumatorului roman de HoReCa

06/07/2017, Articole
Obiceiurile si asteptarile in schimbare ale consumatorului roman influenteaza puternic modul cum va evolua piata de HoReCa. In perteneriat cu Trends HRB, echipa Ipsos a urcat pe scena evenimentului Taste Ambassadors pentru a dezvalui profilul consumatorului de HoReCa, in termeni de obiceiuri, criterii de alegere, sensibilitate la pret.

Citeste tot

Cum arata profilul consumatorului roman de HoReCa

Comertul online din Romania, intre oportunitate si bariere

06/07/2017, Articole
Aflat in contiua crestere si diversificare, comertul online din Romania dovedeste potential in zone care acum cativa ani pareau complet nisa. In acelasi timp insa, romanii au inca bariere greu de depasit pentru achizitia din mediul online. Intr-un studiu online desfasurat in mai multe tari din regiune, dar avand si un termen de comparatie din Europa de Vest, echipa Ipsos a discutat cu consumatorii despre cum isi fac cumparaturile in mediul online, dar si despre retinerile pe care le au pentru a fi mai activi in acest canal.

Citeste tot

Comertul online din Romania, intre oportunitate si bariere